2 Eylül 2009 Çarşamba

İÇİMDEN KONUŞMALAR


Ve doğuya doğru
bir göz Sion'a bakar
umudumuz daha kaybolmadı
iki bin yıllık umut,
Topraklarımızda hür insan olmak
Sion ve kudüs topraklarında
HAVİTKA(Kutsal kitap)İSRAİL
**********
*******
****
Hedefimiz geri dönmek
Ölüm bizi korkutmaz,
Filistin bizimdir,
onu hiçbir zaman unutmayacağız.
Bir başka anavatanı asla kabul etmeyeceğiz!
Bizim filistinimiz,Allah ve tarih şahidimiz
Kanımızı snin için akıtmaya söz veriyoruz.
(Filistin Marşı.)
**************
*********
*****
Beni götürdüklerinde ...Resmiye ayakları üzrinde duramıyordu.Yerde yatıyordu ve elbisesinde kan lekeleri vardı.Yüzü maviydi ve siyah gözleri vardı...hem beni hem onu dövüyorlardı ve herikimizde bağırıyorduk.Resmiye hala ''Birşey bilmiyorum'' diyordu.Ve sonra bacaklarını ayırdılar ve sopayı içine soktular.Ağzından,yüzünden ve altından kan geliyordu.Sonra bayıldım.
*************
*********
*****
Kimse bize geri dönmeyecek
ölü karanlık çukurdan.
Ne de takdirin şarkıları
yardımcı olacak.
İşte sadace barış için şarkı söyle,
Dua fısıldama,
Barış için şarkı söylemek daha iyi
Büyük bir çığlıkla!
(İsrail Barış Örgütü)
LİMON AĞACI..Sandy TOLAN
*************
*********
******
Din,dil,ırk,cinsiyet,töre,yöre.Kendi içimde yol aldım yürüyorum.Nereye aitim?Hangi dine mensubum?Cinsiyetim ne?Ya ırkım?Törelerim?Yörem neresi?Ben kimim?
İDEA,,,,,