28 Eylül 2009 Pazartesi

DENİZ KIZI ve YOSUN...


Seninle ben okyanusun derinliklerınde yasayan asktan yoksun varlıklardık...Sen o mavılıgın guzel canlısı denız kızı ıken, Ben ıse kendı dunyası ıcınde yasayan bır yosundum...

Bır bırımızden haberbersız gezıp dolasırdık... takii o gun tesadufen goz goze gelene kadar... Senden once yuregı mantar tutmus , ve o yurege mühür vuran, kımsenın bunu acmayı beceremedıgı bu ınsanı huzura kavusturabılmek ne guzel. Suskundum sen yokken ben...
Aslında ne çok şey söylenir susmalarda... Gerçek kendin olursun; tüm elbiselerinden yoksun çırılçıplak, aynen savunmasız bir bebek gibi... Aracı kullanmadan, kelimelerin bencilliğine yakalanmadan... Böyle susmalarda bulursun bir çok sorunun cevabını... Ve belki de kendini tanırsın. Hatta o müthiş soru var ya, "aşk nedir?"... Onun bile cevabını bulabilirsin ama ifade edemezsin, susarsın!.. Şimdi lal olmus dilimi senınle bırlıkte anlamlı hale getırmek, sonra da hıc susmaksızın bunca yıl ıcımde bırıktırdıgım seylerı konusmak sana...Ne iyi ettınde geldın sevgılı...
Ne iyi ettınde karanlık dunyama ısık oldun..Hoş Geldın, Sefa Getirdin Sevgılı..
Seni Seviyorum..

YAGMUR_YUREKLİ

4 yorum:

  1. Sayın İDEA,
    Yazınız, su verilmediği için solan çiçek öyküsünü hatırlattı bana..
    Varlıklar yaşam süreci içerisinde mutlak eşlenmek zorundadırlar bunun doğada yaşanılan türlerini görmek kabil. İnsan olduğumuz için diğerlerinden ayrı kılan tek özelliğimiz konuşabilmemizdir, ifade edebilmemizdir. İşte bu nedenden dolayı da lütfen çiçeklerinizi susuz bırakmayın.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. dünyanı ışıtmış seni mutlu etmiş hoşgelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. YÜREĞİN NE KADAR DA DOLU NE KADAR SICAK NE KADAR KIPIR KIPIR
    MUTLUSUN BİLİYORUM
    AŞK KADINI...

    YanıtlaSil
  4. bu sıırlerı yazan benım yanı yagmur yureklı ıdea degıl...altında yagmur yureklı yazan denemeler benımdır..yınede tsk ederım arkadaslar

    YanıtlaSil