18 Eylül 2009 Cuma

BENİ TAŞIYACAK GÜCÜN HALA VAR MI YÜREĞİNDE ANNEM?


Ajda Pekkan - Ağlama ANNEMMMMM
Загружено puskullubelaaa. - Смотри больше видео клипов в HD качестве!


Hatırlıyor musun Anne?
Yıllar önce
Valizlerim elimde,kapıdan çıkarken
demiştin ki bana;
''Dünya'nın öbür ucunada gitsen,
kendinden kaçamayacaksın.
Çünkü sen yalnızlığı doğuştan seçenlerdensin
Ve onunla yaşamayı öğrenmelisin.''
Kaçamadım Annem.
Ne kendimden,ne de yalnızlığımdan
Kaçamadım Annem.


Şimdi bana ;
''bitir gurbeti dön.
Ne kadar ömrümüz var ki,
şöyle dünya gözüyle doyalım birbirimize'' diyorsun.
uzatmış ellerini beni bekliyorsun.


Pesettim .
Dönüyorum.
Çok yorgunum.
Beni taşıyacak gücün hala var mı yüreğinde Annem?

İDEA,,,,,

1 yorum:

  1. Annelerimiz,her haykırışımıza,her isyanımıza yürekten destek veren olağanüstü varlıklar :)

    YanıtlaSil