4 Eylül 2009 Cuma

DERME ÇATMA DÜŞLERİM...VE ÜTOPYAM.


Farid Farjad
Загружено writer78. - Смотри другие видео клипы

Bir bilinmezlik zırhının içine
kağıttan küçük küçük oyunlar iliştirdim.
Cesaretin bittiği yerde
çıkarıp savunacağım korkularıma karşı kendimi.
Dağlar kadar büyüyen suskunluğum için ise
bir damla yaş var ellerimde,
o da dünden kalma yaraları hatırlatsın diye.
Sorguları geri çektim,
var gücümle asıyorum kendimi bacağımdan.
Dünya'ya tersten bakıyorum.
Ters ya da düz farketmiyor
kirli işte
bildiğimiz bataklık.
Ve,
bataklığın etrafına çiçekler dikebilmek için uğraşan
umudun gölgesine sığınmış
bir avuç insan...
*
Derme çatma düşler
ve bir ütopya var ellerimde.
Ha.. birde çocukken inşaa ettiğim kalelerim.
Şimdi cenk zamanı yüreğim
sürüyorum seni meydanlara.
İnsanlık için olsun bütün kavgaların.
Ellerine çamur ve kan bulaşmadan dönebilirsen eğer
o ütopyada seni bekliyor olacağım...
İDEA,,,,,