30 Ağustos 2009 Pazar

YOLCULUKLARIM ARASI YOLCULUĞUM



Vurulmuş sözler morgunda
kayıplarımın cesetleriyle yüzleştim
Cahil sözlerim vurulmuş en çok
Kurşuna dizilmiş söyleyemediklerim.
Çıktısında hayatın bahaneler suçlu bulunmuş
kaçışlarım iyi halden sorguda yırtmış
cesaret(sizliğim) ise açıkta

Hangi tarihte yakalanmış geçmişim
Kurşuna dizilesi sözlerim şimdi neyin ifadesi
İfade mi?
Nereden bilebilirsin ki bu kelimeyi
Kime ifade edebildin kendini?

Sen hiç ölen ölü gördün mü?
Peki ya ölmeyen ölü?
Bir de Filler var.
Hani ölenin ardından en çok ağıt yakan.
Ya akbabalar?
Hayat bir garip değil mi?
 
Yıldız güneşe hasret
Güneş ay'a
Döngüsüzlükte bir yasa kendi içinde
Dışını sorarsan bilmem
Pek girmem böyle konulara
Beni en çok güneşin tutulması ilgilendirir.
Bir de ay var tabi.
Tutulurlar.
Ama tutkun değillerdir.
Olmamalıdırlarda.
 
Bir bakış mesafesinde bavulum
Yolculuk vaktini hatırlatıyor yine.
Yine diyorum.
Ama bu kez yine'nin vurgusuna özen gösteriyorum.
Üzerine bıkmışlık,yılmışlık anlamlarını yüklüyorum.
 
Ya hayvanlar?
Onlar neleri götürüyordur acaba yanlarında?
Anılar?Hatıralar?Aşklar?Dostluklar?


Bu kez Yolculuğum,
yolculuklarım arası olacak
Bir bulutun üstünden bakacağım kendime
Otuzuma günler kala
isim,hayvan,şehir oynayacağım
Hatırlayamadığım tüm kelimeler için
Bir mum dikeceğim yatırlarının başında
Ölümsüzleştirmek değil amaç
E ile başlayıp K ya kadar gitmek
Ve oyunun sonunda çift (Ş)li EŞŞEK olmak istiyorum.
 
Kelimelerim hangi tarihte vurulmuştu
Gören,bilen var mı?


İDEA,,,,,


(19 Gün sonra görüşmek dileğiyle)

15 yorum:

  1. █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║█║▌▌│║▌║█║║▌
    ▓█► © PROFILE ÚNICO E ORIGINAL ® ◄█▓

    YanıtlaSil
  2. belki bu yolculuğunda kelimelerin vurulduğu tarihide öğrenirsin, kimbilir..

    19 gun sonra görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. Yıne yolculuklarda mı benım arkadsım..

    YanıtlaSil
  4. "İHTİMALSİZ" IYI YOLCULUKLAR KUJUM. HEMEN ARIYORUM HEMENNN.... PANDORA

    YanıtlaSil
  5. görüşmek üzere söylenebilecek tüm kelimelerimizle...

    YanıtlaSil
  6. canım arkadasım güle güle git.. muhtesem bir siirdi bu.

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar canım..
    Her gidişin bir dönüşü vardır..
    Gidişler dönüşlere gebe degil mi

    YanıtlaSil
  8. Bulutların üstünden kendine bakabilmekten daha güzeli varmı.Hatırlayamadıklarına birer mum da benim için dik.Gittikleri yerde kalsınlar.sen çabucak git gel ama İdea'cım.sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşımm yine yollarda ..
    yollar bitsede senin içindeki yolculuklar bitmez biliyorum..

    sefiyom seni..

    YanıtlaSil
  10. Hatırlayamadıkların hiç uğraşma, demekki iyi hatıra olmakta çıkmış..

    YanıtlaSil
  11. Can idea, nereye gidersen git, hoşgeldin der evren sana..seni bulurum umuduyla aradım dün, çünkü senin memleketine uğradıydım tam bir gün, sen yoktun ama geçmiş ve gelecek anılarımız orada hazır bekliyorlardı bizi...
    yolun açık olsun, dönünce görüşmek üzere,
    sevgimle....

    YanıtlaSil
  12. canım diğelerine yorum bıraamıyorum..nasılsın???

    YanıtlaSil
  13. Yorumlaramı kapattın?
    Vefa konusunda..haklısın herkes birbirini suçluyor ama tek bir gerçek var, demekki bir taraf sadece bencil, yanlış pencereden bakıyor demekki, demekki hem vefasız hem nankör bir taraf.
    Gerçek vefakar ve fedakar çok belli etmezmi kendini zaten?

    YanıtlaSil
  14. orda bi idea var uzaktaaa
    görmesem de
    duymasam da
    orda bi ideaaam var uzakta:)
    canım arkadaşım nasılsın artık yorumlara kapattın yazılarını sanırım ama kalbini bize kapatmadın değil mi?

    YanıtlaSil
  15. Oy MELTEMİM MELTEMİM
    UZAKTAYIM YORGUNUM
    BİRAZ DAHA TEPİNEYİM
    BEN KENDİMİ BULURUM :))

    Orjinali şuydu galiba;
    oy tombulum tombulum yoldan geldim yorgunummm gibi gibi :))))
    bak başladım yine yaramazlığa hafif hafif geliyorum galiba kendime :))))

    YanıtlaSil