17 Ağustos 2009 Pazartesi

HOSCAKAL NICE

Gece uyudu, bir benim uyumayan. Uyuyamayan. Kaçıncı gecem bilmiyorum bu sabahladığım. Sebepsiz değil bu iç sıkıntılarım. Özlem desem, hasret desem. Sanki dağlar kadar büyürde üzerime yürür. Adsız mı? Bilmem. Belki bir adı vardır, vardır da ben bir turlu koyamıyorumdur.

YAZAMIYORUM da üstelik. En korktuğum hayatta, bir gün gelip kendimi ifade edememektir. İste sıkışıp kaldım sanki bir labirentin içine. Sağım solum belirsiz. Yürüyüp yürüyüp çıkmazlarda olmak.Çıkmak isteyip de çıkamamak.

Son gecemdeyim bu şehirde. Kim bilir belki bir gün yine gelirim. Belki bir gün yine geliriz.....

IDEA,,,,,

12 yorum:

  1. uykularını ve cümlelerini tamamen özgür bıraktığında geri gelecekler üzülme canım... bazen uykusuzluk ve sıkışmışlık insanı kendine getiriyor, bence biraz tadını çıkar. derin bir nefes al ve sal kendinin zamanın yelkovanlarına, belki seni istediğin yere götürür.. sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. sıkıntılı gunlerın senı bı an once bırakmasını
    dılıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Canım her şey rayına oturacak güven bana. Bundan sonra mis gibi olacak her şey. Önsezilerime inanıyorsun değil mi? Dört gözle gelmeni bekliyorum kujummm. Seni çok seviyorum ben...

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok seviyorum seni canım arkadaşım.. güzel uyuyacağın günler illa ki geliyor.. Biz burdayız.. gerekirse ayağımda sallar sana ninni söylerim ben:)

    YanıtlaSil
  5. Evet en zoru kendini ifade edememek..Belki de adı vardır da sen bilmek istemiyosundur.Bir yağmur yağar,geçer,aldırma..

    YanıtlaSil
  6. yer değişelim yavrucum, insan hiç Nice den bıkar mı yahu.

    YanıtlaSil
  7. çocukların oynadığı şu köpük balonlarının içinde gibide hissediyormusun???
    patlat artık o balonu:)çık dışarı ..
    nooolurrrr
    yada patlatma biraz üfle gel buralara doğru:)
    beraber patlatırız:)

    YanıtlaSil
  8. Sıkıntının adını koyabiliyormusun?
    Elinden birşey geliyormu?

    YanıtlaSil
  9. Sen o çocuk yüreğindeki güzel gülüşlerini yakala...
    Üzülme gecelediğin sabahlara,birgün öyle bir güneş dogar ki gökyüzünden yüreğine,uyuyamadıgın için üzülmeyeceksın...

    YanıtlaSil
  10. BAD@RDEM,
    Biliyor musunuz,dediğinizi yaptım.Ve kendimi bıraktım.Kendimde gideceği,gitmek istediği tek yola yürüdü.

    ÖYKÜCÜM,
    Güzel dileklerin için sonsuz teşekkürediyorum.Aynı dileklerim seninle beraber.Yanı başında.

    PANDORAM,
    Evet uzun süredir bunu söylüyorsun bana.'Herşey çok güzel olacak' diyorsun.Yüreğimi gülümsettiğin için teşekkürediyorum.Ve her zaman yanımda olduğun için de ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  11. KAROSHİM,
    Bak şımartma beni.Gelince yatarım kucağına bi de ninni isterim he :)

    EBRULİM,
    Bir mevsimlik değil.Yağmur alıp götüremez benden.
    Ve artık adını koydum.Kendimden emin olmanın huzurunu yaşıyorum şimdilerde.

    UYKUSUZ BEY AMCA,
    Bıkıyo bıkıyo :)
    benim gibiler bıkıyo işte :))

    YanıtlaSil
  12. SELDAM,
    bİLİYOR MUSUN,bugün onu yaptım.Patlattım etrafımı saran o baloncuğu.
    Üüzülme ama ben uçan balona biner yinede gelirim yanına :)

    UFUK ÇİZGİSİ,
    Sıkıntımın adını koydum.Elimden geleni yapmak içinde kollarımı sıvadım.

    ELİFÇİM,
    Çekildim köşeme ve,O güneşi bekliyorum artık.

    YanıtlaSil