8 Ağustos 2009 Cumartesi

CELISKILER INSANI

Bir varmis bir yokmusla baslamak isterdim satirlarima.Pireler ile dedeler kol kola girsin,samanlikta seyran olsun.Gokten dusen uc elma gelip bizleri bulsun.
Bir yol ayriminin sancilari ile kivranirken,eski sancilarin sebebi,kendini uzaklara gonderme nedenin gelip dizlerine koyuyorsa basini.Ne yapmali.Kolundan tutup #hadi yoluna.Kendini kendin ara bul# mu denmeli.Yoksa dost edasi ile yaninda durup dusunce kaldirmali mi.Hepimiz dusunce tutunacak birer omuz aramazmiyiz.O kim.Yabancim mi.Degil.Hani su bir kez oldugum kisi.Oysa simdi aramiza kocaman bir ask ve uzun zaman girmedi mi.

Hayat ne garip.Bir zamanlar kactigin kendini uzaklara gonderdigin kisi icin simdi geri donuyor olmak.Celiskiler insaniyim ben.En az heyecanim kadar celiskilerimde gercek.Benim yasamaktan anladigim bu.Heyecan kanimi kaynatmali,celiskilerim mideme vurmali.Durulmak,dingin olmak bana bes beden buyuk.Giysemde sarlatana doner kendi kendime gulerim.

Soruyorum,
Insan eski sevdigine yeniden asik olabilir mi.

IDEA,,,,,

18 yorum:

  1. Kimler gelmişşşşş :) Yazında beni anlatıyosun sandım bi an.Her şey olabilir hayatta.Eski sevdiğine aşık olamaz insan bence.Ama bir yerlerde kırıntıları kalmıştır öncelerden,onlar canlanır ve yeşerir.Ben de çelişkiler insanıyım İDEAcım napıcaz böyle ;)Yazın içimi kıpırdattı,sağol canım.sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  2. Kujummmmmmm insan eski sevdiğine aşık olabilir tabii kujum.

    Çok özledim ben seni yaa, çok...

    YanıtlaSil
  3. canım tabiki aşık olabilir ama bunu nolur açılan kocaman bir yarayı kapatmak için tıkaç olarak kullanma,iyi düşün yine üzüleceğin şeyler yaşama..

    bizide üzme senin üzülmen beni çoook üzüyor..
    keşke evet ol doya doya yaşa deseydim ama başımdan geçenler bana bunu yazmamı söylüyor..
    seni seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Çelişki hepimizde mevcut, olağandır..

    soruna gelirsek.. unutmamıştır, unutmuş sanmıştır.. unutmadıgını, araya sonradan girip çıkan aşk!! sonrası anlamıştır.. yoksa unutup aynı kişiye ikinci kez aşık olunmaz... hımmmmm evet olunmaz, olunamaz..:)

    YanıtlaSil
  5. yeniden aşık olabileceği gibi geçen zaman o aşkı yok etmemiş de kıyıda köşede bir yerde gizleyip fırsat bulduğunda tekrar ortaya çıkıversin demiş de olabilir :)))

    YanıtlaSil
  6. bana kızmadın değilmi.
    sen tam cesaretlenmişken iyiken böyle bir yorum yapmamamı gerkirki bilmem..
    her söylediğim şey seni cok sevdiğimden..
    canım kendineiyi bak

    YanıtlaSil
  7. Yeniden bir aşk değildir bu, belki önceki eskikti, birşeyler anlaşılmadı, bilinemedi..bunun adını en iyi sen koyarsın aslında.
    Ve en iyi şöyle anlaşılır..tekrar başlayıp nereye kadar taşındığı görüldüğünde..son nefesemi,seneyemi!?
    Herşeyin gerçekliğini ve anlamını bence sonlar belirler..
    Hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  8. Eksikti olacak o..yazı fena fırtına estirdi beynimde.:)

    YanıtlaSil
  9. EBRULIM,,
    Sonuna kadar,yasanmasi gereken yere kadar yasayacagiz.bunun baska caresi yok.Ve birbirimizde biseyler buldugumuz kesin.Sevgiler bendennnn.

    PANDORAM,
    Sen oyle diyorsan bana soyleyecek soz kalmaz.
    Ben de ozledim coookkkkkk.

    SELDAM,
    Yuruginin derinliklerinden gelen sozlerin ben de yer buluyor.Sozlerin basim ustunde.Ve her biri dost degerinde.Elbette birbirimizin uzulmemesini istememiz hakkimiz.Seni yanlis anlamadim.tam tersi hosuma bile gitti.Cunku onemsemek ve onemsenmek guzel bir duygu.
    Soyle soyliyim,uzulmeyecegim kesin.Cunku insan bir askta kac kez olebilir ki.Biraktim kendimi akisa bakalim nereye surukleyecek.Beni dusundugun icin tesekkurediyor,yanaklarindan kocaman opuyorum.Ve asyayida yoguruyorum.

    YanıtlaSil
  10. GEREKSIZ ADAM,
    Hayat garip,ben hayattan garip. bakalim neler olacak.Ve celiskilerimiz onlarsiz bir hayat dusunemiyorum.

    MAYAM,,,
    Hayat bugunlerde garip seyler fisildiyor ya kulagima hadi neyse.sonra soylerim ben sana .>

    UFUK CIZGISI,
    Bakmak istemedigim taraftan bakmissiniz.Yarim kalmak.Iste belkide tam adi bu.
    Sonrasi mi,
    Olunceye kadar olmayacagi kesin .>

    YanıtlaSil
  11. yeniden benzer uzuntulerı yasamamak ıcın
    ıyı dusun derım..

    YanıtlaSil
  12. Öyküye katılıyorum... Ve gerçek aşklar son nefese olmalı, yarı yolda kalacak birşey için, ölünceye kadar sürmeyecek birşey için bence çaba harcamaya değmez, affet ama bence buna gerçek aşkta denmez. Yürekler artık gel geç hanı misali, kaç aşk yaşabilirki bir insan, 3mü, 5mi, 7mi, kaç insana aşkım diyebilir aynı candanlıkta.. Kaç aşkdaki öpücükte narkoz almış gibi başı dönerki insanın, aklı başından çıkarmı her aşkda insanın..eğer böyleyse aşklar birsürü, ama gerçek aşklar hiç yok demektir.
    Hayat senin idea, tercih senin, eğer girdaptan kurtulamıyorsan gir bakalım ne olacak.. Birdahaki girdaplar anlamını yitirmez dilerim..

    YanıtlaSil
  13. OYKUM,
    Zamninda o kadar cok dusundum ki,simdi dusunmeden kendimi oluruna birakiyorum.Sozlerin icin ve beni dusundugun icin tesekkurederim.

    YanıtlaSil
  14. Ve sevgili UFUK CIZGISI,
    Bugune kadar hep dusunerek cekinerek adim attim.Fakat artik dusunmeden ve sonunun olup olmamasiyla ilgilenmeden yasamak istiyorum.
    Sozleriniz icin,hayat tecrubelerinizi benimle paylastiginiz icin tesekkurederim.

    YanıtlaSil
  15. pişşşşt ideam iyimisin,güzelmisin,mutlumusun:)
    nesin:)

    YanıtlaSil
  16. Canimm benimmmmmmmmmm.
    Iyiyim,hosum,mutluyum,guzel miyim? evet keyfim guzell.
    Henuz donmedim Turkiye ye,haftaya pazar geliyorum.O yuzden pc yi cok sik kullanamiyorum burda.ama aranmak guzel seymis inan ±)

    YanıtlaSil
  17. aşkta her şey mümkün :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili ZEHRA,

    Evet ASK varsa dogru.Ama ask varsa.Ya da kalmissa.

    YanıtlaSil