24 Haziran 2009 Çarşamba

YARIM KALANLARA RAĞMEN







Masallar kadar gerçek olsaydı keşke hayat

Bırakılanlarla yetinebilinseydi

Kırıklarını aldırmadan yüreğimizin sevmeyi öğrenebililirdik belkide

Şimdi bakıyorum

Aslolan ne?

Ben kaldım mı,var mıyım yarınlarda?

İzler ötesi değil ki adımlarım yüreğinde

Öylesine hassas ki,öylesine naif

Yürüyüp gitmek değildi,basıp geçmek hiç değil

Dokunmak istedim sadece,dokunmak

Öylesine toydu ki,öylesine ürkek

dokunamadan,anlatamadan bıraktım yerine

''Beni sev'' diyemedim

ben ne zaman söyleyebilmiştim ki bunu zaten

Bu nasıl beklenirdi sevgiliden

karşılığı olsaydı bir ışık olmaz mıydı gecede

Şimdi ahlar yok,vahlarda olmayacak

bir bilinmezliğin içine bıraktığım yüreğimle

yürüyeceğim yeniden

Senden kalanları,heybemde Katık edip basacağım yüreğime

yinede bırakabilmeyi isterdim

söylenebilecek en güzel sözü yüreğine

Vurgunluğumla,yorgunluğumu çekiyorum omuzlarından

Yürüyecek çok yolun var

hadi git şimdi yolun açık olsun

Dilerim mutluluklar hep sende dursun

sen

son noktayı koyamadığım

koyamayacağım tek şiirim olarak kalacaksın,,,,,

İDEA,,,,,

6 yorum:

  1. Bir kapı aralığına sıkışıp kalmış gibiyim. Elimi uzattığım dün çok uzağımda, yarın gelmekte kararsız...

    Bir kapı aralığına sıkışıp kalmış yüreğim. Uzakken yakın olduğum zamanların mevsimi çoktan geçmiş. Soğuk ve ağır bir rüzgar kalmış şimdi kapı arasında. Yalnızlık kalmış. Ben kalmışım.

    Bir kapı aralığından bakıyorum da şimdi zamana. Durduğun yer siyah beyaz. Yakınken uzakta bırakılmış zamanlarda geçiyor artık cismim.

    Biliyorum bu kapı kapanmadığı sürece yüreğim hep cereyanda kalacak...

    YanıtlaSil
  2. MAYAM.
    Şah damarıma bastın bu dizelerinle.Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bazen
    Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan,
    Güneş kucağındadır, bilemezsin.
    Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür,
    Ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın.
    Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.
    Uçar gider, koşsan da tutamazsın...

    shakespeare

    YanıtlaSil
  4. MELTEM;

    Biliyor musun? shakespeare'in en sevdiğim dizelerinden biridir bu paylaştığın dizesi.

    YanıtlaSil
  5. ciddimisin kalp kalbe karşıymış arkadaşım bak hep güzel tesadüfler yaşıyoruz sanki.. benim seni bulmam gibi..

    YanıtlaSil
  6. Aslında hayatta tesadüflerin olduğuna değilde vesilelerin olduğuna inanırım ben.Derler ya hani;
    ''sebebsiz kuş bile uçmaz''diye.İşte onun gibi.Ben bir birine yakın kişilerin günün birinde yollarının mutlaka birleşeceğine inanırım birde.Seninlede öyle oldu MELTEM.Seni tanıdığım için ben çok mutluyum.Bu mutluluğu herkesin tatmasını dilerim.

    YanıtlaSil