26 Haziran 2009 Cuma

HERŞEYE RAĞMEN






Yeniden doğuş'un içinde büyüttüm sevgimi
Besledim
Acıdan kalelerimi işgal eden sözlerin
Adım adım yaklaşırken yüreğime
herşeyim vardı
Şimdi hiçbir şeyim yok.
Hiç'sizim.....
Sonsuzluğu çekiyorum içime
boşluk ölesiye boşluk doluyor ciğerlerime
Karanlık gecelerde hapsettiğim gözlerimin güneşini
göz kapaklarımdan yarattığım aydınlıklara bırakıyorum
sızılası bir ışık sessizliğinde gölgelediğim çığlıklarım
tarla kuşlarının kanadında sakladığım sevgimle harmanlanıp
kar kokulu gecelerde buz dağı gibi yıkılıyor üzerime
Üşüyorum.
Dünden kalanları örtüp yarınlarıma
Yüreğime sımsıkı sarılıyorum
sen üşüme diye.....
Siyah bir gecenin gri sabahında
Tüm çocukluk düşlerim toplanıp pencereme
Mutlu,mutsuz halleriyle
Güneşi selamlıyorlar.
Kaybedişler ve vedalardan bitkin düşmüş yüzleri
güne gülümsemeye çalışıyor
HERŞEYE RAĞMEN.....
İDEA,,,,,
Fotoğraf:Hasret denizinin bir adım ötesine geçmeyi kulaç atarak başarmış,rüzgarların sadece saçını okşayabildiği minicik bir kız iken bakışlarında büyüyen kişi.ENİGMA.(Dilaram)
Şarkı:Huzurumun diğer kanadı.PANDORA

7 yorum:

  1. anahtar sözcük HERŞEYE RAĞMEN"...

    YanıtlaSil
  2. Peki MAYAM.Koydum cebime.

    YanıtlaSil
  3. Aklımda Livanelinin bir türküsü var şu an... Yazmak isterdim, ama tınısından başka hiç bir şeyini anımsayamıyorum. Tınısı ile söylemek şarkıyı ne ilginç değil mi? Aslında çok iyi biliyorum bu türküyü (ya da şarkı, fikirsizim), biliyorum ama anımsamıyorum... Offff gerdiler beni, gerdiler...

    YanıtlaSil
  4. Rahat ol rahat.Ama merak ettim bak şimdi.Aklına gelince lütfen yaz olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Sevgini başım üstüne taç yaptım :)

    YanıtlaSil
  6. Çook uzun zaman olmuş bu şarkıyı dinlemeyeli,paylaşım için teşekkürler.aklımdan geçen bir diğer şarkıysa şu
    Oya Bora "Her şeye hazırım seninle"

    'yorgun kanatlar açılsa yeni yolculuklara
    uçmak ne güzel tutunabilmek bulutlara
    bir tek ihanetin gölgesi düşemez
    yaralarımı saran el girsede kanıma
    herşeye hazırım seninle...'

    karşı tarafında hazır olması gerekiyor ama paylaşmak için :):)

    YanıtlaSil