15 Haziran 2009 Pazartesi

BİR AŞKTIR BENDE İZMİR


BEKLE BENİ İZMİR SANA GELİYORUM.

22 yorum:

  1. asansörde benim için bir kahve için...

    sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  2. bende gelsem beni de bekleseniz olmaz mıııııııı :))))

    YanıtlaSil
  3. Değil mi RECEP.Tarifsiz bir güzellik bu.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili UZAĞA GİDEN;

    Sadece kahve içmekle kalmayıp birde hemen oracıkta kahvemi yudumlarken sizin için birde bir şiir yazacağım.

    YanıtlaSil
  5. BEENMAYA;

    Cuma günü Moskovadan İstanbul aktarmalı geliyorum.Çıkın kapıya ben geçerken alayım sizi :)

    YanıtlaSil
  6. Tama UYKUSUZ bey amca.İzin çıktığına göre gelebilirim artık gönül rahatlığıyla :)

    YanıtlaSil
  7. anlaşıldı merkez
    sen koordinatları ver tam olarak gün saat vb şeklinde ben halihazırda beklerim :=)))

    YanıtlaSil
  8. Tamam kule

    kordinatlar=Cuma gününün öğlenin sonrasına denk gelecek zaman diliminde kuzey,kuzey batı dan tam batıya bakan kapıda elinizde valizinizle beraber hazır bulununuz.Ama valiz ağırlığı 20 kiloyu geçmesin.Şimdiden iyi uçuşlar diliyorum.

    Dip not=Belirtmedi demeyin uçağı vecihi kullanacak :)

    YanıtlaSil
  9. bi dakka ya vecihi kimdi :)))

    YanıtlaSil
  10. Kule;

    Genç kızlık gururumla oynuyorsun bilmem farkında mısın.Önce hüngür hüngür diye ağlicim ve sonra kendimi yatağıma aticim böhüüü böhüüüü :)

    YanıtlaSil
  11. yapma merkez bir eşeklik ettim sen affeyle her ne kadar hala anlamamış olsam da sen ağlama yeter ki :)))

    YanıtlaSil
  12. Kule;

    Bakınız vecihiyi gönderiyorum size

    http://www.nekibu.com/videolar/sinema/vecihi.html

    YanıtlaSil
  13. hahayt anlaşıldı merkez :))
    pilot göz önüne alındığında koordinatlar değişebileceğinden her türlü önlem alınarak yolculuğa hazır ve nazır olarak beklenecektir :))

    bilginize...

    YanıtlaSil
  14. Anlaşıldı kule.

    Cuma günü görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  15. aktarmalı adana yolculugu yokmu???

    olmazmı???
    ideaa hormonsuz domatesler ,salatalıklar yiyip yıldızlar altında uyumak istemezmi??

    asya'nın şirin sesinden şarkılar dinleyip:)yalamakla öpmek arası hareketine maruz kalmak???

    istemezmiii??



    şehir karmaşasından uzaklaşıp???

    YanıtlaSil
  16. CANIM SELDAM,Sana burdan söz veriyorum Moskovadaki görevim bitiyor ocak ayında ve ben Türkiyeyi karış karış gezeceğim.İşte o zaman seninde bir kahvelik zamanını alıp ASYAYI yoğurmanın keyfine varacağım.KIZ SÖZÜ :))

    YanıtlaSil
  17. git canım güt yolun açık olsun çook gittim izmire ben de özledim bi daha ki yarışlarda giderim artık:))
    aaa bu arada adanaya giderken haber ver lürfen seldaya beraber gidelim ne olur!!

    YanıtlaSil
  18. MELTEMİM;
    Sağolasın,ben dönünce İzmir'e bana da gel ama beklerim tamam mı.

    Ve eğer öyle bir imkanın olursa ne güzel beraber gideriz Adanaya.
    Seldaaaaaaaa hazırlan biz geleceğizzzzzzzzzzzz MELTEMLEE :)

    YanıtlaSil
  19. geldin mi??? ses ver gelipte uygun olunca e mi:)

    Fu

    YanıtlaSil
  20. FU;

    Henüz gelmedim.Cuma günü geleceğim.Bak mailı'na ses için gereken teknolojik bir aygıtın rakamlarının bir araya geldiğinde istediğin kişiye ulaşabilmen için 'ALO' demenin yeterli olduğu bir ııııııııııı ne denir?işte onu bıraktım :)

    YanıtlaSil