19 Haziran 2009 Cuma

İDEA YİNE UÇUYOOOOOOOOOOOOOO

Sizler bu satırları okurken,muhtemelen ben gökyüzünde bir yerlerde olacağım.Başka bir Ülke'nin sabahına ''merhaba''diyerek kendi vatanımın akşam güneşini izlemenin keyfine varacağım.
Hatırlıyorumda,Çocukkken kuş olmak isterdim.Ağaçların en yüksek dallarına çıkar gökyüzüne yakın olmanın keyfini çıkarırdım.Öyle bebeklerle falan oynıyım,Anne olayım gibi hayallerden hep uzaktım.Oysa nereden bilebilirdim ki büyüyünce çocukları çok seveceğimi.Ağaçları uzay gemisi yapardık.Yani yeryüzüyle hiç işim olmadı(halada yok).Gökyüzündeydi aklım ve gözüm.Hiç unutmam Annanemin yaptığı ev ekmeğini yerken,(ama en salçalısından) başım hep gökyüzünde olduğundan boğuluyordum.Soluksuz kalıp konuşamadığım için derdimi kimseye anlatamadım(şimdi değişen bişey var mı?bilmem)Sonra dayı kızı ve abim sırtımı yumrukladılar.Zavallı dal bu kadar şiddeti kaldıramayıp kırıldı ve beni sırt üstü yere bıraktı.Ben sadece gülüyordum en aşağıdan en yukarıya bakerken.Demek ki neymiş,bazen düşmekte insanın iyiliği için olabiliyormuş.Nereden geldi bu garip hikaye sabah sabah aklıma.Kimbilir!

BEENMAYA hazırlandın mı yavrucum vecihi birazdan alır beni.Büyük ihtimalle ve kuvvetle saat akşam 5 civarlarında seni alıp İstanbuldan 7 gibi İzmirde olacağız.Gelmek isteyen BEENMAYA'nın omuzuna tutunsun :) ve tek sıra olun lütfen :)
Ve ve ve,geliyorum hazır mısın?

..
''Uçakla şaka olmazzzz '' diyenlere :) ha birde hayatla oyun olmaz diyenlere gelsin.Durun durun unutmadan birde kosovada,üsküpte,piriştine ve selanikteki hiç tanımadığım,tanıyamayacak olduğum akrabalarıma gelsin :)
Boyozu çok özledim bide gevreği.Bi de ............... söylemiycem işte.Aaaa bir çocukluk hikayemi paylaştım diye hemen kankimi olduk sandın blog.Şımarma.Yüzverdiysek astar isteme.Ben biraz daha konuşursam bu günde buralarda kalacağım gibime geliyor.Ben gittiimmmmmm.PANDORA sen temizliğe devam :)
İDEA,,,,,

8 yorum:

  1. beni de götürün yahu...
    hem maya sen nereye bakım...
    yok yok kesin beni de götürün :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım benım
    hayırlı yolculuklar saglıkla gel dılerım

    YanıtlaSil
  3. SALÇALI EKMEK Mİ?? ÇOK ŞAŞIRDIM YAW BEN DE ÇOK SEVERİM AZ YEMEDİK ADANADA DİYARBAKIRDA :)
    CANIM İYİ YOLCULUKLAR UMARIM SAĞ SALİM GELİRSİN YA DA GİDERSİN ..
    UMARIM SURATINININ ORTASINA KOCA Bİ GÜLÜMSEME YAPIŞIR VE HİÇ GİTMEZ ORDAN
    VE UMARIM EN KISA ZAMANDA BU UÇAŞLARINDAN BİRİNDE SENİ ELLERİNDEN YAKALAR SENİ GÖREBİLİRİM
    BEN DE BUGÜN ANKARAYA GİDİCEM PAZAR GÜNÜ DÖNÜCEM :)
    ÖPÜYORUM SENİ

    YanıtlaSil
  4. koordinatlar alınmıştır ve gereği yapılmıştır. çabuk gel vecihiiiiii :))))

    iyi yolculuklar ve iyi tatiller sanaaaaa bizi unutma arada ses ver emi :)))

    YanıtlaSil
  5. İdea ses verdiiiiiiiii :))

    İdeanın en sevdiğim davranışlarından birisi Türkiye sınırlarına ulaştığı anda bana "ben geldiiiimmm" şeklinde sms yollamasıdır. yolladı, yolculuk iyi geçmiş bik bik bik konuşurken gülümsüyordu da :) Hayırlı arkadaş işte o kadar işim var, badanacılar hala evin içinde, evi b.k götürüyor ama idea hanım demiyor ki "canım arkadaşım Pandora geleyim de bana da bir toz bezi ver yardım edeyim sana" yok direk tutturmuş ben izmir'e gidicem, ben izmir'e gidicem. Tabii sinyal çaktı arkadaşım, anladığım kadarıyla İstanbul'a gelme planları var gibiydi. Bakalım iyi olacak, iyi... öyle işte, idea ses verdi, yorumları mı yayınla dedi Bende yaptım.

    Tekrardan hoş geldin İdeaaammmmmm :)))

    YanıtlaSil
  6. ee noldu şimdi vecihi beni es geçti gitti kaldım böyle :))))

    YanıtlaSil
  7. EVRENNN ne zaman gelirsen gel başıma tac olursun,sen benim eski değil eskimeyen dostumsun.Ne zaman istersen başımın üzerinde yerin var.

    ÖYKÜMMM çok teşekkürederim.İzmir her zaman iyi gelmiştir bana bak buz gibi espriler hada patlıyor yine :))


    MELTEMİMMM,zannımca senle havada kavuşacağız:)
    Bir gün elbet havada buluşacağız bu böyle yarım kalmayacak,ikimizinde saçları ak,öyle durup bakışacağız :))

    MAYA MAYA;Vecihi senin yerine başkasını getirdi bana.Eh bende ayıp olmasın diye sesimi çıkarmadım ne de olsa tanrı misafiri.Bir dahakine kendi ellerimle alacağım seni.Yok bu vecihiye güven olmuyor.Aklı fikri fikrette :))

    PANDORAMMMM;
    Yoksam sen hala temizlik mi yapıyorsun.Valla bu temizlik seni biraz bozmuş benden söylemesi :)) sen çağırdın da ben gelmedim mi?Sen değil misin bana;
    -İdea'cım benim içinde gez diyen.İşte bende onu yapıyorum senin yerinde geziyorum :))

    GEREKSİZ ADAM;
    Çok teşekkürederim dileğiniz için.Ayrıca GEREKSİZ lafınıda çok severim :)) belirtmeden geçemeyeyim dedim :)

    YanıtlaSil