4 Haziran 2009 Perşembe

3 HAZİR-AN NAZIM HİKMET RAN


Böylesi günlerde çok fazla söz kalmaz ya hani.Mekanı cennet olsunlu,allah rahmet eylesinli sözler döner dolaşır dillerde.Bende rahmetle anıyorum sevgili Nazım Hikmet RAN'ı. ve en çok sevdiğim bir şiirini paylaşmak istiyorum sizlerle.




MEMLEKETİM


Memleketim, memleketim, memleketim,

ne kasketim kaldı senin ora işi

ne yollarını taşımış ayakkabım,

mintanın da sırtımda paralandı çoktan,

Şile bezindendi.

Sen şimdi yalnız saçımın akında,

enfarktında yüreğimin,

alnımın çizgilerindesin

memleketim,

memleketim,

memleketim


Nazım Hikmet RAN

6 yorum:

  1. Saygıyla anıyorum Nazım Ustayı...

    Nazım'ı çok seviyorum ben kujum, Nazım'ı seveni de seviyorum. Aslında ben seni zaten seviyorum, zaten Nazım değil miydi benim seni sevmemi sağlayan. Sırf bu yüzden değil seni sevmemin nedeni yaa, bak işler karıştı şimdi. Senin o temiz kalbini seviyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin, ne güzel bir şiir dimi

    YanıtlaSil
  3. PANDORAM;

    Ben böylesi sözler duyunca hemen kızarırım bilirsin.Ama sende şunu bilmelisin ki;
    Bende seni çok seviyorum.Dostluğun için sana müteşekkirim.Ve DOST kelimesini hakeden nadir kişilerden birisin sen.

    Seviyorum seni DOST.

    YanıtlaSil
  4. UYKUSUZ bey amca.Aşka gelmişken sanada söyliyimmm senide seviyorum ben :))) arada böyle veletlik yapsamda sana ama inan seni seviyorum ben.

    Şiire gelince;En çok sevdiklerimin arasında gelir.Ama dinlemeye gelince müşfik kenterden dinlemeyi severim.Tadına doyulmaz bir yorumcudur kendisi.Birazdan bayenn PANDORA buraya koyacak.Hep beraber dinleriz.

    YanıtlaSil
  5. cümlelerine katıldığımı belirtmek istedim sadece...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili BEENMAYA;

    Hoşgelmişsin safalar getirmişsin.Peki ben iletileni aldım.Teşkkürederim.

    YanıtlaSil