20 Haziran 2009 Cumartesi

KAYIP,YARIM KİMSE


Parçalarımın izini arıyorken kendime rastladım.Mucizenin bana toslağı bir olanaksızlık denizinde yüzerken.Zaman yüzleşmeyi göstermekte..Bana söyleyecek kelimelerini şimdiden tahmin ediyor oluşumun kuytusunda sessizliğe terk etmişlğimin üzerini örtüyorum.Biliyorum gözlerimin taa içine bakacak.Görecekleri karşında hangi sözcükleri üfleyecek kulağıma.Lal olan dilime,mühür vurduğum yüreğime hangi hükümle ''konuş''diyecek.''Konuş'un'' ardından yüzüne hangi ifadeyi takınacak.Bırak diyor artık yüreğim bırak düşünme.Herşey olacağına varır.''Su akar yolunu bulur''.diye ekliyor sonuna.Oysa bilmez mi bu baş belası yürek.Ne sular çağladı,ne dereler aktı.Bazısı yıkıp geçti.Bazısı bir içimlikti.

Yarımlığımın bütününü,bütün olacağım günü beklemenin arifesinde,ilk defa,hayatımda ilk defa KORKMUYORUM kendimle yüzleşmekten.


İDEA,,,,,

6 yorum:

  1. CESUR ARKADAŞIM BENİM..
    ÇOK SEVİYORM SENİ OKUMAYI ÇOOOK

    YanıtlaSil
  2. MELTEMMM,

    Teşekkürederim sözlerin için.Aynı duygular içindeyiz okumak konusunda.Bende bloğunda en değer verdiğim şeyi buluyorum.SAMİMİYET.Unutma elbet birgün kavaşucağız :)

    YanıtlaSil
  3. benimde öyle dönemlerim oldumu ki, öyle kendimle yüzleşmekten korkmadığım. düşüneyim, düşünüyorum..

    evet oldu, yüzleştikten sonra korktum. ya öyle olursa, ya böyle olursa, ya olan olduysa.....

    bitmezzzz, insan evladının korkuları bitmezz...

    YanıtlaSil
  4. GEREKSİZ;

    Bitmiyor insan evladının korkuları,bitmiyor doğru.Üzerine yürüsende,kaçsanda,oralı olmasanda o sığanacak bir yer buluyor kendine.Oysa ne kadar çoklardan mahrum bırakıyor bizi.Ne kadar çok söylenesi sözü yutmamıza neden oluyor.Geçip karşısına;''beni seviyor musun sende,ya da bana bir fırsat verir misin.Beni sevebilir misin''demek gerekirken,sadece 'BEN GİDİYORUM''ları çıkarıyor LAL olan dilden.

    YanıtlaSil
  5. İnsan zaman geliyor kurdugu cümlelerde arıyor kendini...
    Daha nasıl güzel cümleler bulabilirim diye...

    Seni güzel cümleler bekliyor eminim buna...
    Çünkü yüregin güzel...

    YanıtlaSil
  6. ELİF sözlerin için teşekkürediyorum.Bir arkadaşım demiştim ki ben;
    ''Senin yüreğin çok temiz buna inanıyorum.''
    O da bana şöyle cevap vermişti;
    ''Senin kalbin öyle olduğu için inanıyorsun''

    Şimdi bende sana aynı cevabı vermek istiyorum;
    ''Senin yüreğin güzel olduğu için bu sözleri yazabiliyorsun karşındaki kişiye.''

    YanıtlaSil