4 Haziran 2009 Perşembe

KONUŞAN KELİMELER İŞİTEN YÜREKLER

La Paragas'ın harika hizmeti; ‘Hayırlı Bir İş’ ile başlayan sesli blog yazıları fikri, görme engellilerin de blog dünyasının bir parçası olmasını amaçlıyor…


‘Tüm engelleri aşan bir tam olmalıydık’ ortak fikrinde birleşen bloggerlar; Buraneros, Uzağa Giden Kadın, Bugünü Yaşama Arzusu, Kırmızı Günlük ve Evrenin Dünyası; fikre logo desteğini esirgemeyen Pinonun Yeri, teknik destek konusunda araştırmacı Erkan Bal ve fikri duyar duymaz sahiplenip, sitelerinde duyuran Kara Kalem, Ateş Böceği, Persona Non Grata, tutsak, delfina, Hayat İzlerim ve Gereksiz Yazar'la giderek çoğalıyor olmanın heyecanı ile bugün sizlere de soruyoruz:


Sizce de harika değil mi?

Ben fikri sevdim diyorsanız…
Fikir sahibinin izni var kulaktan kulağa yayılması konusunda...

Kendi sesinizden ya da sevdiklerinizin sesinden yazılarınızı bloglarınıza ekledikten sonra ‘Konuşan kelimeler’ etiketi ile etiketlemeniz, yarınlarda oluşabilecek bir ortak blog platformunda buluşmamızı kolaylaştıracaktır diye düşlüyoruz….


Peki benim blogumda sesli kayıt olduğu nereden bilinecek diyorsanız, logoyu kullanmaya ne dersiniz?


Kararsız kaldım ne olur ki bunun sonu diyenlere, beyaz yavru tavşanın niyet kâğıdını okumaları tavsiye edilir...


Konuşan Kelimeler İşiten Yürekler

Kulaktan kulağa oyununun gönüllü bir oyuncusuyum ben
Benim yüreğimden gelen senin yüreğinden duyulduğu gün
Gönülün gördüğünde buluşup
Bir fincan kahvenin 40 yıl hatırında paylaşıyor olacağız hayatı…

Konuşan kelimelerin işiten yüreklerini çoğaltmak için
Biraz daha beklemek mi, yoksa bugün hemen seslenmek mi?

***Ses Kaydı İçin Teknik Öneri

Sevgili BEENMAYA'nın sayfasını okumak için açtığımda karşıma çıkan bu manzara eski bir öğretmen arkadaşımın sözünü çınlattı kulaklarımda; ''İnsan oturduğu yerden de birilerine yardımcı olabilir.Ama isterse!!'' Uzaklık, vakit sıkıntısı, maddi sıkıntılar gibi mazeretleri kabul etmeyen bir dayanışmadır benim gözümde ve bu dayanışmada yer alıp bişeyler yapmak için gayret gösteren herkese, benimde ellerimle bağladığım gözlerimi açmamda yardımcı oldukları için teşekkürlerimi sunuyorum...

Daha geniş bilgi için bakınız lütfen... Tempo

8 yorum:

  1. harikasınnnn :) destek için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili EVREN;

    Asıl harika olanlar sizlersiniz.Biz ne yaptık ki sadece bloğumuza koyduk.onuda siz hazırladınız.Sağolsun PANDORA bloğumzda paylaşmamızda yardımcı oldu.
    Bizler teşekkürediyoruz size.Oturduğumuz yerden de bişeyler yapabileceğimizi hatırlattığınız için.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. sağolasın emeğin, desteğin, uzağı yakın yapan yüreğin ve varlığın için...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili BEENMAYA;

    EVREN'ede söylediğim gibi teşekkürün büyük payını siz hakediyorsunuz.biz ucundan tutmaya çalışıyoruz elimizden geldiğince.

    Sözlerin için çok Teşekkürederim.Ama aynı duyguları paylaşıyorum bende sizler için.

    Yüreğiyle dili bir olanlar varolmalı.Hatta çoğunluk olmalı.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. merhaba ne güzel bir düşünce bu en kısa zamanda bende duyuracagım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba;

    Seldacım,bundan mutluluk duyarız.Teşekkürlerimi sunuyorum.Sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil
  7. idea süper fikir gerçekten katkıların için sağol, yapmayı öğrenip hemen ben de katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Evet MELTEM.Güzel bir fikir.Ve seninde bu fikrin bir ucundan tutacağını biliyordum.

    YanıtlaSil