1 Haziran 2009 Pazartesi

ÇOCUK SUSTU,HAYALLER SUSTU


Gölgesi düşmüş hüzünler kasabası girişinde bekliyordu.
Neyi beklediğini bilmeden.
Sıcak bir rüzgar kucaklarken tüm isteksizliğini
serin suların ışıltısında buldu gözlerini.
Yaklaştı,yakınlaştı,
İçiçe olmak isteğini engellemiyordu.
Durgunluğunda dahi çoşkusundan kırıntılar toplayıp
kuşların rıskını çıkarıyordu.
Ellerine baktı uzun uzun.
Sanki esmerleşen üst katmanı birini anımsatır olmuştu.
Sonra çevirdi avuç içini inceledi.
Kar beyazı.
Damarları ne kadarda netti.
Yüzünü okşamak istedi.
Usulca
Belkide hoyratça.


Gölgesi düşmüş özlemler kasabasının girişinde bekliyordu.
Kimi beklediğini bilmeden.
Serin bir rüzgar sardı kollarını,ürperdi içi.
Yangınları vardı ta derinlerinde.
Savurdu rüzgar közünü alev aldı bedeni.
Yanası,yakılası ne kadar duygu varsa hepsi üşüştü yüreğine.
Cayır cayır yanıyordu.
Dudakları kurumuş,çölde susuz kalmışçasına serap görüyordu.
Uzattı ellerini boşluğa.
Boşluk baktı yüzüne.
Gülümsedi hafiften.
Ve ekledi;
''Sen aşkın sarhoşu olmuşsun,dermanın bende değil.
Var git uzaklarında ara''


Gölgesi düşmüş suskunlar kasabasının girişinde susuyordu.
Neden sustuğunu bilmeden.
Suskun bir kuş kondu omuzuna.
Bir nefes alıp suskunluğundan
uçup çocukluğunun hayallerine bıraktı.
Çocuk sustu,
hayaller sustu.
İDEA,,,,,

8 yorum:

  1. Sanırım yazdığın en güzel şiir bu.. Tabii şimdiye değin.. ya da şimdiye değin benim okuduklarım arasındaki.. en güzel şiir.. Y. Can'ım benim:)

    YanıtlaSil
  2. KAROSHİM;

    Teşekkürediyorum.İçte bişeyler çözülmeye başlayınca böylesi dizeleri dizginlemek zor oldu.Buda senin fikrinde son buldu :)

    Y.can :)

    YanıtlaSil
  3. İDEAAAAAAA
    ÇOK GÜZEL CANIM ÇOK KISKANIYORUM AMA GURURDA DUYUYORUM BANA NE OLUYORSA :)
    CANIM BENİM İÇİNDEKİ ÇOCUK DA,HAYALLERİNDE HİÇ SUSMASIN İNŞALLAH
    SEVİYORUM SENİ DE BLOGUNUDA İYİ Kİ VARSIN..

    YanıtlaSil
  4. suskunluk yaratan ve kalbime dokunan bir akış olmuş bu...şaşırmadım...

    YanıtlaSil
  5. MELTEMMM;

    Yokluğu hissedilen kişi.Sanane olur mu hiç.Elbette hepimiz birbirimizle gurur duyuyoruz burada.Mesela bende senin eşine olan sevgini,kızana olan ilgini çok beğeniyorum.

    Ve ve ve bende seviyorum seni.Bloğunda olmakta ayrıca bir keyif.Bizi MELTEMSİZ bırakma olur mu :)))

    YanıtlaSil
  6. FULİYAMA;

    Şaşırmaman normal.Şehirdaş,burçdaş,ruhdaş bide üzerine meslekdaş çıktık ya ne diyeyim ben başka :) biraz daha sohbet ettikçe bakalım neler çıkacak :))

    YanıtlaSil
  7. Büyümekden korkan yaramaz kız çocugunun dizelerini okudum ve çok sevdim...

    Yüreğinin cümlelerini seviyorum ve gidiyorum...

    YanıtlaSil
  8. ELİF;

    Evet büyümekten kokuyorum.Ama korkmam büyümemi engelleyemiyor malesef.ne kadar kaçarsam kaçayım,sanırım artık büyüyorum,ya da bir yanımı büyütmek zorundayım.

    Yeni kelimelerde buluşacağımıza emin olduğumdan gidişine ''KAL''demiyorum.

    YanıtlaSil