14 Nisan 2009 Salı

VAZGEÇTİM ARTIK VAZGEÇTİM


yakışmamış son elbisen
büyük sanki iki beden
Eceldi dostu gömdüren ölümdü kefeni giydiren...
Beni avuntu söyleten
ilk pazartesi sensiz geçen ve yok neşem
Son nefeste yüzünü dahi görmeden
ansızın çekip giden bedende sen yoktun neden ?
Kalkıp baksana arkadaşların kabir başında
Helal olsun varsa hakkım bir değilde bin defa
Ondokuz yaşında umutlara zamansız elveda
Sararmıştı yüzün dönüp baktığımda son defa
Acelemizmi vardı sanki gömdük tam beş dakikada
Kaçacak mıydın ki dostum çaktık dokuz tane tahta
Vefasız olma arada bir misafir ol rüyama
Eskilerden lafla varsın, senden olsun her bir tafra
Bir yanı boş ve tadıda yok sensiz kurduğumuz sofra
Tanrıya isyan degil bu, mektup yazdim ben bi dosta
Arada gözlerim dolar gülüşünü hatirladikça ...
BEYAZ ZENCI DOSTUM ELVEDA ...
(seni çok seven ve unutmayacak arkadaşların)


İsyansa evet isyan ediyorum artık.Neden hep iyiler kaybetmek zorunda.Henüz 19 yaşındaydı.Herkes tarafından sevilen nadir insanlardandı.Köpeği ezmemek uğruna,kendi canını tehlikeye attı.Yeter artıkk ben böyle düzenin böyle hayatın içini tükereyim.Vazgeçtim artık.VAZGEÇTİM.