16 Nisan 2009 Perşembe

GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANABİLİYORMUŞ -1


(Memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulanabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri, şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet,fakr'ü zaruret içinde harab ve bitap düşmüş olabilir.)
Demiş Mustafa Kemal ATATÜRK. Sanki bugünü önceden görmüş gibi.

Ey Türk istikbalinin evladı. O karanlık çağ başladı. Karanlığı aydınlatacak tüm pencereler tek tek kapatılıyor. Kara perdeleri çektikleri yetmiyormuş gibi birde dışını BALÇIKLA sıvıyorlar. Ki, bir gram bile ışık sızmasın dışarıya. Bunları yapanlar ise güvenliğimizi ve hakkımızı korumak için yemin etmiş emniyet mensupları ve savcılar.

Şimdi sevgili blog arkadaşım MOBIUS'un sayfasındaki "Adalet ne demek bilir misin?" yazısını okumakla başlayalım önce. anlamak için gerçekleri. (Sizden ricam zaman ayırıp mutlaka okuyun lütfen) Buradan buyrun...

Sonra kaldığımız yerden devam edeceğiz.

4 yorum:

  1. süper oldu bu idea teşekkür ederim sana hemde çok

    YanıtlaSil
  2. MELTEM;

    Sözlerin için teşekkürederim.Ama amacım bu yazının çok daha fazla kişiye ulaşması.Nasıl yaparım bilemiyorum ama bu SAVUNMAYI herkesin okumasını istiyorum ben.
    Ve sevgili arkadaşım MOBİUS içinde kabulediyorum bu teşekkürleri ben.

    YanıtlaSil
  3. elimden geleni yapıcam ben de blogumda duyurabilrmiyim izninle

    YanıtlaSil
  4. Aaaa ne demek o kadar çok mutlu etmiş olursun ki beni.İzin ne demek elbette çok sevenirim.Çok teşekkürederim MELTEM.

    YanıtlaSil