16 Nisan 2009 Perşembe

GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANABİLİYORMUŞ - 2

(Memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulanabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri, şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet,fakr'ü zaruret içinde harab ve bitap düşmüş olabilir.) Gençliğe Hitabe M. Kemal Atatürk

İlk yazımda verdiğim link'i tıklayıp okuduysanız,şimdi ikinci konuya değinmek istiyorum.

TÜRKAN SAYLAN;

Kimdir bu "Türkan SAYLAN" bir bakalım.

Sözde Din Ahlakı taşıyan kişilerce Türkan SAYLAN bir MİSYONERDİR. Hıristiyanlığı yaymaya çalışan Amerikan Bord'un (dünyaya hıristiyanlığı yaymaya çalışan bi örgüt) Türkiye ayağıdır. Şimde de Türkan SAYLAN neler yapmış onları inceleyelim;

1) Çağdaş Yaşamı Destekleme derneğinin Başkanlığı

2) Cumhuriyet Mitinglerinin baş mimarı.

Bu ikisi en önemli günden maddesi olduğu için Çağdaş yaşamı destekleme derneğinin faaliyetleri ile devam edelim Türkan SAYLAN'ı incelemeye.

Sadece şuanki güncel biligileri veriyorum;

**29 bin Üniversite öğrencisine

**36 bin orta öğretim öğrencisine

**21 bin lise ve dengi öğretim öğrencilerine burs veriliyor.

**Kitap, kırtasiye malzemesi, giyim kuşam ise cabası.

Çok saygı değer Din Ahlakı almış kişilerin suçlamalarına devam edelim. Diyorlar ki kendileri; Türkan SAYLAN'ın amacı şuymuş;

-- ''Bu ülkede hristiyanlığı nasıl yayabiliriz. KÜRDİSTAN’ın temellerini nasıl atabiliriz. - ATATÜRK ismini kullanırsak bunu daha rahat yapabiliriz. Hem para toplar hem destek alırız, kampanyalar düzenler, TÜRKLERDEN topladığımız paralarla, KÜRTLERİ daha bilinçli hale getiririz, cahil insanlarla KÜRDİSTAN’ı kuramayız, Hristiyanlığı bu şekilde daha rahat yaymamız da mümkün.''

Çağdaş yaşamı destekleme derneğinin altıntından saman yürütüyormuş meğerse Türkan SAYLAN.

Bende soruyorum kendilerine diyorum ki;

-Dini bütünlerim, ahlakı kuşatılmışlarım madem bu kişi saman altından su yürütüyordu da şimdiye kadar neden sustunuz. Şimdi ne bu şiddet, bu celal. Yine ben vereyim cevabını durun. Baktınız ki gerçektende çığ gibi çoğalıyor Çağdaş yaşamın aydınlattığı pencereler. Napalım da milletin gözünden düşürelim diyerek kolları sıvadınız ve KOKUŞMUŞ ELLERİNİZLE BALÇIKLA SIVAMAYA DEVAM ETTİNİZ aydınlık sızan heryere yaptığınız gibi.

**PINAR SELEĞİN dediği gibi;

Oyunun kuralıymış, öğrendim. Eğer şifreyi yüksek sesle söylemeye çalışırsan, suçlu ilan edilirsin. Üstelik suçun şifreyi yüksek sesle söylemeye çalışmak olmaz. Tam da senin karşı durduğun, mücadele ettiğin bir tutum sana mal edilir. Örneğin bir rahibeysen, fahişelik yapmakla suçlanırsın. Hayatını İslami değerlerin canlı tutulmasına adamış bir insansan, boynuna, içki ya da uyuşturucu tüccarı yaftası asılır. Ya da bir anti militarist olarak bombacılıkla suçlanırsın. Ve bu öyle kriminal bir tarzda yapılır ki sen savunmaya itilirsin. Yani bir odağın üzerine yürürken, kendinle uğraşmaya başlarsın. Suçlamalar sürekli tekrarlanır, tekrarlanır... Bunlar iddia biçiminde de verilse, çamur izini bırakır ve herkes sana baktığında bu suçlamaları hatırlar. Artık sen asla eski kimliğini sürdüremezsin. Bir düşünce suçlusu değilsindir. Barış suçlusu da ilan edilmezsin. Savaş örgütü, seni terörize eder ve yeni bir kimlikle milyonların karşısına çıkarır.

İşte sanırım sevgili Türkan SAYLAN da ŞİFREYİ yüksek sesle söyleme çalıştı ve MİSYONER damgası yedi.....

DEVAMI GELECEK,,, KORKUSUZCAAAA



İDEA,,,,,

6 yorum:

  1. süpersin ya idea ..
    en çok türken saylan için üzülüyorum pazartesiden beri
    bu ülke daha hangi değerleri yok etmeye çalışacak bakalım..

    YanıtlaSil
  2. MELTEM;

    Yok edilmeye çalışılan DEĞERLER belli.Şimdi burda tek tek sayıpta zamanları gelmeden hedef olarak sokmayayım birilerinin gözlerine.Elbet tüm ışık saçan DEĞERLERİN zamanı gelecek.Bizlerde dahiliz tabi.
    Ha biz çereziz onlar için ayrı.Ama unutmamakta fayda var çetin ceviz diş kırarmış.

    YanıtlaSil
  3. Zannediyorlar ki, biz salağız, hareket edemeyiz.
    Yakındır sonları, hem de acı sonları

    YanıtlaSil
  4. UYKUSUZ;
    Biliyorum MİLLETİMİZİN huyunu,suyunu. yumurtanın kapıya dayanmasını bekliyoruz.Fakat Bu kez bir fark var,karşıda;
    -ahaaa düşmann saldırınnnnn diyebileceğimiz bi hedef yok.Korkum bundan.

    YanıtlaSil
  5. Kokrma idea..
    Ben yanındayım..
    Ahanda burada..
    Lafta değil haaaaa..

    Tam yanında..

    YanıtlaSil
  6. DİGİ;
    Eminol varlığını hissediyorum yanımda.Ve bu bana güç veriyor.Teşekkürederim.

    YanıtlaSil