1 Mayıs 2009 Cuma

ADINI SEN KOY :))

Efendim sevgili ÖYKÜ bizi MİMlemiş.Kızlar dayanışın demiş.Bende baktım baktım etrafıma ama dayanışacağım bir tane kız kalmamış ki!Mubarekler hepsi dayanışmış.Böyle kumrular gibi düşünürken.Birileri seslendi;
-''İdeaaaa ideaaaaaaaaaa bizi MİM le.''diye
Birde baktım ki ne göreyim bizim UYKUSUZLA DİGİ değilmiymiş o bağıranlar.Bende dedim ki;
-''Yok yapamam.Valla bu kız şeysi.Dayanışması.''
Yalvar yakar girdiler kanıma.Aramızda kalsın 10 çokanata bağladım işi :))

Hadi bakalım sevgili DİGİTAL KELEBEK ve UYKUSUZ MİMledim sizi.Sizde söyleyin;
BÜTÜN ERKEKLER TOPLANDIK TOPLANDIK.
BİZ ONLARDAN HOŞLANDIK HOŞLANDIK.
EL ELE KOŞTUK DENİZE ZIPLADIK ZIPLADIK.
KÖPEK BALIKLARI KOVALADI
CANIMIZI ZOR KURTARDIK KURTARDIK :))
Ama bakın söylemedi demeyin.3 kişiden fazla bir araya toplanmak SUÇ SAYILIYOR.Fazla toplaşmayın.Toplaşırsanızda tenhalarda menhalarda toplaşın.
HAYDİ İYİ TOPLAŞMALARRRRRRRRRRR
İDEA,,,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder