12 Mart 2009 Perşembe

HUZURUMA


Dizlerinde sessizliğini dinliyor
Huzurunun kuytularına gizleniyorum
sana ''beni sakla'' diyemem
''arındır günahlarimdan'' da diyemem
varlığını ver bana
inan başka bişey beklemem senden
kaybolmuşluklarım dizildi bugün önüme
geçit vermiyorlar
''sen bu köprüden geçemezsin''diyorlar
oysa öylesine yorgunum ki!
öylesine çaresizim.
Dilimde döndürdüğüm kelimelerimin şiddeti
kasıp kavuruyor
pişmanlıklar işe yaramıyor
kanayan yaralar kolay kolay kabuk tutmuyor
Beni bir sen tanı istiyorum
bir sen bil yalancılığımı
ama sakın yüzüme vurma
tutunası dallarımı kırma
öylesine suskunum ki aslında
öylesine öfkeli
bir güler yüzün ardına saklanalı
yüreğim ağır
sözlerim kahır
Çıkışsız yollar var önümde
yürüyorum yürüyorum
sonu gelmiyor bir türlü
ama yorgunum ben artık
bitkin
güçsüz
hissiz
duygusuz
tanımakta güçlük çekiyorum kendimi
''bu ben değilim''diyorum aynalara
bu ben değilim.
Ben nerde kaldım.
Nerede bırakmıştım kendimi
Bulamıyorum bulamıyorum
Bulamıyorum bulamıyorum
kaybolup gitmişim işte
yokum.
Dizlerinde yeniden varolmaya çalışıyorum
varlığını benden esirgeme n'olur
sana ömür vaadedemem
ya da sıkıntılarını alıp götüremem
ama ellerine en değerlimi bırakabilirim
yüreğimi.

İDEA,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder