7 Mart 2009 Cumartesi

ADI YOK


Sırtımı yasladığım yastığım da ihanet eder mi bana?Kemiklerimle içiçe geçen etimin sıkışmasını engelleyebilir mi?Ya da gözlerimi yumduğumda ellerimi koyduğum boşluğunu doldurur mu başka eller.Bakma öyle saçmalamıyorum ben.Sadece bana aitliğini merakediyorum.Eğer amacın bana ait yaşamaksa.Pencereyi açıyorum.Var git aitlikler içinde sarmalayacak olana.Ama bende kalma.Bana kalma.Üzerim seni.Kendimi üzdüğüm kadar.Bakma yüzüme böyle.Ben yalnızlığımda dahi aşklar büyütürüm.İsimsizdir benim aşklarım.Bi adı yoktur.Adsızdır.Ne zaman nerde yanacağı belli olmaz.Kimi hatırlayacağımın hesabı sorulmaz.Büyüktür benim aşklarım.Gelme üzerime üzerime.Yüzündeki gülüşün yerini üzüntüler alsın istemem.Ama ben böyleyim işte.Kendime çıkar bütün yollarım.Ne kadar seni arasamda.Hep kendimde bulurum kendimi.Kaç kez yakalandım.Kaç kez basıldım kendi kendimle.Ama uslanmadım.Uslanmayacağımda.Çünkü ben buyum.Değişmek için çok geç.Değişim yolları savruk.Benim kavrukluğumla birleştiremem.İki dünya bir araya gelmez derler.Ben kendi dünyamda seninim.Bırakta senin dünyanda da senin kalayım.Dokunma bize.Orda öylece kalalım.Sarılıp güneşin doğuşunu izleyelim.Sonrası olmasın.Sonralar bozmasın keyfimizi.Keyifli keyifli gülümseyelim yeni güne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder