18 Eylül 2010 Cumartesi

GEÇMİŞ GÜNLEREEEE,UZAYIP GİDEN GECELERE,KAYBETTİKLERİME.

Bu gece çok efkarlıyım. Boğazıma dizilmiş bana küskün duygularım dahi çıkabilecek bir yol ararken,ben kendime bir yol çizememiş olmanın pişmanlıklarıyla kadeh kaldırıyorum. '' Şerefine'' diyorlar bu gece anılar. Bütün kalbini kırdıklarım,bırakıp gittiklerim tek tek karşıma geçip vicanıma bir iki çizik atıp gidiyorlar. Kimlerin canını yaktıysam hepsinden tek tek özür dilemek istiyorum. Dönüp yüzüme bile bakmıyorlar.

Çok efkarlıyım bu gece. Şarkılarda teselli bulmaya çalışıyorum. '' Her tarafta,her yerde hep onu arıyorum.'' diyor savina. Neyi arıyorum? Kaybettiğim ne? Geçmiş günler? Gelecek günler?

Bu ateş beni bir gün kül edecek. Yok olmaktan değilde varolamadan gitmekten korkuyorum.....

DRN,,,,,

1 yorum: