20 Eylül 2010 Pazartesi

DOĞDUĞUM GÜN ÖLMEK İSTEYENLERDENİM. BU GÜN DE ÖLMEDİM.

bloger dünyamın:
BÜYÜMEKTEN KORKAN YARAMAZ KIZ ÇOCUĞU,,,,, ve BETER ROMANTİK :)
köşe taşı,yasmin sevgisini bölüştüğüm,uzak bir şehrin yakın insanı:
nice mutlu yıllar bıraksın göz kenarlarına heybende kalan hayat.
iyi ki doğmuşsun
Suhufcan


AN VE MASAL
Güneşin ve suyun tadıyla
Uçunca bulutların tarlasına
Orada gece yok
Gece olmuyor uzaklarda

Boynumda gümüş bir kafes
Sadakatsiz bir cariye gibi
Uzanıp kıvrıldım ayın ortasına
O bir dede
Ben bir tanrıça
Günlerce uçtuk alacakaranlıkta

Boynum ince
Kalbim boş
Sürdüm yüzümü ağaçlara
Rüzgâra sürdüm gözlerimi acıyla
Geçtiğim yollar
Ve uçtuğum
O gecesiz gökyüzü
Bulutların tarlasında oturan
Tanrı kadar yorgun
Fısıldadılar:

An ve masal
An ve masal

Bejan MATUR

Tam bu güzelliğin içinde kayboluyordum ki kapım çalındı. Bir kadın ve bir çiçek. O çiçek çokk uzaklardan geliyordu. Anlamıştım görür görmez. İçimde tarifsiz bir acı oluştu. ''Neden?'' diye sordum o an kendime '' Neden?'' Ben çölde arkadaşını susuz bırakan hain. Hak etmemiştim ki bu çiçeği. Ne kadar da olsa böyle görünüyordum uzaktan bakanlar için. Çok fazla sözüm yok. Ama bunu da söylemeden geçmeyeceğim. Bazen çok fazla Sevgi de .....

D£R!N !D£A ,,,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder